31 Mayıs 2014 Cumartesi

BAŞLARKEN

       Bir yerlerden başlamak lazımdı. Bir yerlerden tutunmak hayata ve biriktirdiklerini paylaşmak insanlarla.          Belkide bir nefes olmak, bir umut olmak yeniden başlamak için hayata. Dokunmak en azından bir yüreğe...
 
       İşte bunun için çıktım bu yola. Dileyen benimle yürüsün diye, uzattığım eli tutsun diye. Benimle birlik olsun diye.
       Nereden başlamalı bilmiyorum! Ne söylemeli? Nasıl söylemeli bilmiyorum! Tek bildiğim artık yola çıkma dileğim. Bismillah demeli önce, Allahın adı ile başlarım ve bir dua " Rabbişrahli sadri ve yessirli emri Vahlul ukdeten min lisani yefkahu kavli"
"ey Rabbim göğsümü aç, genişlet, işimi kolaylaştır. Dilimde bulunan düğümü çöz de anlasınlar beni" Taha 25/28
      Ve Allahım kalemimi hayra vesile eyle, beni Senin mucizelerinin, hikmetlerinin tercümanı eyle. 
Işık'ca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder