4 Haziran 2014 Çarşamba

BENİM HAYAT AMACIM

Bugün kendime, çevreme ve hayatıma Işık olmayı seçiyorum. Bir ışık gibi her karanlık köşeyi aydınlatmayı ve aydınlanmayı seçiyorum. Bir Işık gibi hızlı olmayı, işlerimi ve niyetlerimi bir çırpıda kolaylıkla yapabilmeyi seçiyorum. Kendimi tam olduğum gibi kabul ediyorum, onaylıyorum ve affediyorum. Bugün mükemmeliyetçilik davranışımın farkına varmayı, onun yerine olanı olduğu gibi kabul etmeyi seçiyorum. Bir Işık gibi hayat dolu ve hayat veren ve su gibi bereketli olmayı faydalı olmayı seçiyorum. İşte benim hayat amacım faydalı olmak, sevmek ve sevilmek. Sevgiyi yaşamak ve yaşatmak. Her çiçekte, her kuşta, gördüğüm her şey de hayatın varlığını sezebilmeyi, aşkı bulmayı ve hayatıma katmayı, damarlarımdaki kanın neşe içinde gürül gürül akmasını ve bana hayat vermesini seçiyorum. Çocuk yanımı seviyorum, onu tam olduğu haliyle kabul ediyorum. Onun korkularını kabul ediyor ve sevgiye dönüştürüyorum. Şu an da geçmişimi tam olduğu haliyle kabul ediyor, oradan edindiğim tecrübelerimi ve öğretilerini kabul ediyor, geçmişimden getirdiğim tüm negatif duygularımı kabul ediyorum ve onları şu anda sevgiye dönüştürüyorum. Minik bir dere olarak başladığım hayatıma, büyüyerek, gelişerek ve geçtiğim her yere hayat taşıyan bir ırmağa dönüşmeyi seçiyorum. İnsanlara ve kendime 'can' olmayı seçiyorum. Hayatın ta kendisi olmayı ve mutluluğu, huzuru ve faydalı olmayı seçiyorum. 
IŞIK'ca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder