7 Temmuz 2014 Pazartesi

Kendimi tam olduğum gibi kabul ediyorum...


Her şeyi, ama her şeyi, tam da şimdi, tam olduğu gibi kabul ediyorum. Yaşadığım her şeyi, tüm başıma gelenleri, bütün başarısızlıklarımı, hatalarımı, kusurlarımı ve tüm sahip olduklarımı ve olamadıklarımı kabul ediyorum. Kalanları ve gidenleri, beni sevenleri, sevmeyenleri, öfkelerimi, kızgınlıklarımı, kırgınlıklarımı her şeyi ama her şeyi; tam olduğu gibi kabul ediyorum.
Beni terk edenleri, bana yeterince sevgi vermeyenleri, beni hayal kırıklığına uğratanları, canımı yakanları her şeyi ama her şeyi, tam olduğu gibi bütünüyle kabul ediyorum. Ve artık olmak istediğim şeye odaklanıyorum. Bu bir niyet ve ben bu niyetimi tam olduğu gibi ve olması gerektiği gibi kabul ediyorum. Artık bilinçli zihnim ve bilinçaltımla bir bütün olarak bu kararımı uygulamaya koyuyor ve olması gerekene izin veriyorum.
Zahide Işık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder