9 Temmuz 2014 Çarşamba

özür diliyorum ...

Bilmiyorum nerede ve kimler. Onlarca insan, onlarca canlı geçti hayatımdan... Ne çok canı incitmişim kim bilir? İnsanım işte, hatasız değilim. Kalbini, canını emanetim bilemediğim kim varsa, yeryüzünde kalbini kırdığım canını yaktığım. Ruhlarınız, yürekleriniz duysun. Hepinizden özür diliyorum ve hatta kendimden de özür diliyorum. Kıymetini bilemediğim her şeyden, herkesten özür diliyorum. Ve kıymetini bilemediğim onca nimetin. Allahım, en çok en çok nimetlerinin kıymetini bilemediğim için Yüce Rabbi Rahimim Senden özür dilerim. Sevgiyi bulmak ve yüceltmek, Ala'yı İlliyyin denen makamın talibi insan. Ve aşağılarında aşağısına düşme ihtimali olan insan. Sana sığınırım Allahım, Sana sığınırım düşmekten aşağılarında aşağısına. Şeytan ve nefsimin şerrinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder