17 Eylül 2014 Çarşamba

Mutlu bir beraberlik için haydi 21 gün bu olumlamaları okuyoruz. Yazmanız tavsiye olunur

Farkında olduğum ya da olmadığım ancak şu anda mutlu huzurlu sağlıklı bir yaşam sürmeme engel olan .. 

Mutlu bir ilişki kurmama engel olan tüm inançlarımdan ve düşünce kalıplarımdan arınmaya niyet ediyorum.. 

Beni mutlu edecek ve onu mutlu edeceğim kişiyi yaşamıma sevgiyle davet ediyorum ve gelişini kabul ediyorum.. 

Geçmiş ikili ilişki deneyimlerimde yaşadıklarım için kendimi ve sevgililerimi affediyorum.. onları kendi yaşam yollarında mutlu huzurlu olmaları için sevgiyle yaşamımdan uğurluyorum..

Beni mutlu edecek ve onu mutlu edeceğim yeni ilişkimi sevgiyle kabul ediyorum..

Sağlıklı mutlu huzurlu bir ilişki için tüm engelleyici inançlarımı uğurluyorum tüm eski yeminlerimi bozuyorum hepsini hepsiniii .. ve yeni mutlu huzurlu olanı kabul ediyorum.. 


Coşkuyla mutlulukla huzurla sevmeyi ve sevilmeyi seçiyorum.. 
Böylelikle yaşamımda arzuladığım aşkı kendime kolaylıkla çeken bir sevgi mıknatısına dönüşüyorum. 

yaşamımın sorumluluğunu alıyorum.. yaşamımı istediğim gibi sekilendirecek güce, yeteneğe ve akla sahip olduğum için mutluyum.. 

Kendi ruhumu aşkın gücüne açıyorum ve bu gücü kabul ediyorum..
şükürler olsun.. Teşekkür ederim


Daima yaşamınızda AŞK OLması dileklerimle.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder