12 Temmuz 2014 Cumartesi

AFFORMASYON METODU-4 ( geçmişimden özgürleşiyorum)


önce geçmişimizden özgürleşmeli ve geleceği oluşturmak için kolları sıvamalı. Yoksa geçmiş peşinizi bırakmayacaktır. Zaman içerisinde farklı afformasyonlar da paylaşacağım. Şimdilik buradan bi başlayalayalım bakalım. Vira bismillah


GEÇMİŞİMDEN ÖZGÜRLEŞİYORUM
Derin nefes alıyoruz, sakinleşene kadar..
Her başlıktaki soru cümlelerini 33 kere sesli olarak tekrarlıyoruz.
- " Neden bu kadar geçmişimi olduğu gibi kabul ediyorum? "
- " Neden bu kadar geçmişimden özgürüm? "
- " Neden bu kadar geçmiş deneyimlerimde bile pozitif yönleri görüyorum? "
- " Neden bu kadar geçmişimden ayrılıyorum? "
- " Neden bu kadar kızgınlığımı arkamda bırakıyorum? "
- " Neden bu kadar kendime ait tüm kızgınlıklarımı bıraktım? "
- " Neden bu kadar beni ben yapan geçmişteki deneyimlerim? "
- " Neden bu kadar geçmişim bana güç verdi? "
- " Neden bu kadar geçmişteki reddedilmelerim beni güçlendirdi? "
- " Neden bu kadar geleceğim hakkında pozitifim? "
- " Neden bu kadar beni parlak bir gelecek bekliyor? "
- " Neden bu kadar şu anda yaşamımdaki tüm iyi şeyleri takdir ediyorum? "
- " Neden bu kadar hayatımda pek çok iyi şey var ve ileriye, geleceğe bakıyorum? "
sesli olarak tekrarladıktan sonra ve cümle sonunda derinn bir nefes daha alıyoruz ve son olarak
" teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim."
diyerek tekrarladığımız soru cümlemizde evrene şükranlarımızı sunuyoruz.

Tekrarladıklarımıza günde en az 3 tur ve 3 ay süreyle devam etmeliyiz.

( gözünüzde büyümüş olabilir fakat yapsanız ne kaybeder, yapmazsanız ne kazanırsınız?! )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder