12 Temmuz 2014 Cumartesi

AFFORMASYON METODU-5 (borçlarımdan özgürüm)

BORÇLARIMDAN ÖZGÜRÜMDÜR
Derin nefes alıyoruz, sakinleşene kadar..
Her başlıktaki soru cümlelerini 33 kere sesli olarak tekrarlıyoruz.
- " Neden bu kadar borçlarımdan kurtuluyorum? "
- " Neden bu kadar borçlarım azalıyor? "
- " Neden bu kadar her an paramı biriktiriyorum? "
- " Neden bu kadar her an borçlarımdan özgürümdür? "
- " Neden bu kadar paramın kontrolü bendedir? "
- " Neden bu kadar paramın disiplini bendedir? "
- " Neden bu kadar ani harcama dürtülerime karşı güçlüyümdür? "
- " Neden bu kadar kendi bütçemle güçlüyümdür? "
- " Neden bu kadar bütçemin kontrolü tamamen benim elimdedir? "
- " Neden bu kadar mükemmel finansal planlarım vardır? "
- " Neden bu kadar para hareketlerimi dikkatlice planlıyorum? "
- " Neden bu kadar her kuruşumun hesabını tutuyorum? "
- " Neden bu kadar para biriktirmekten hoşlanıyorum? "
- " Neden bu kadar her an para biriktirmek bana doğal geliyor? "
- " Neden bu kadar para biriktirerek mutlu huzurlu rahat oluyorum? "

sesli olarak tekrarladıktan sonra ve cümle sonunda derinn bir nefes daha alıyoruz ve son olarak
" teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim."
diyerek tekrarladığımız soru cümlemizde evrene şükranlarımızı sunuyoruz.
Tekrarladıklarımıza günde en az 3 tur ve 3 ay süreyle devam etmeliyiz.

  dilediğiniz afformasyonu seçebilir ve sadece bir kaçını da okuyabilirsiniz kanımca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder