12 Temmuz 2014 Cumartesi

AFFORMASYON METODU-6 (para kazanıyorum)


PARA KAZANIYORUM

Derin nefes alıyoruz, sakinleşene kadar..
Her başlıktaki soru cümlelerini 33 kere sesli olarak tekrarlıyoruz.

- " Neden bu kadar parayı olduğu gibi ve derinden kabul ediyorum? "
- " Neden bu kadar parayı sevgiyle affediyorum? "
- " Neden bu kadar parayı seviyorum ve parayı onaylıyorum? "
- " Neden bu kadar paraya değer veriyorum? "
- " Neden bu kadar para dostumdur? "
- " Neden bu kadar parayla mutluyum? "
- " Neden bu kadar para kazanıyorum? "
- " Neden bu kadar her an ve tamamen yeterliyimdir? "
- " Neden bu kadar sağlıklıyım, mutluyum, huzurluyum, rahatım ve güvendeyimdir? "
- " Neden bu kadar şükürle beraber param çoğalıyor? "

sesli olarak tekrarladıktan sonra ve cümle sonunda derinn bir nefes daha alıyoruz ve son olarak

" teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim."

diyerek tekrarladığımız soru cümlemizde evrene şükranlarımızı sunuyoruz.


Tekrarladıklarımıza günde en az 3 tur ve 3 ay süreyle devam etmeliyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder