13 Temmuz 2014 Pazar

AFFORMASYON METODU-7 (ZENGİN OLUYORUM)

ZENGİN OLUYORUM

Derin nefes alıyoruz, sakinleşene kadar..
Her başlıktaki soru cümlelerini 33 kere sesli olarak tekrarlıyoruz.

- " Neden bu kadar yaşamım için bir seçim yapıyorum? "
- " Neden bu kadar yaşamımda yeniliklere ve bolluğa yer açıyorum? "
- " Neden bu kadar düzenli, temiz, titiz biriyimdir? "
- " Neden bu kadar kendimi ve herkesi affediyorum? "
- " Neden bu kadar neyi istediğimi biliyorum? "
- " Neden bu kadar yeteneklerimi geliştiriyorum? "
- " Neden bu kadar zamanıma pozitif değer katıyorum? "
- " Neden bu kadar cesur ve atılganımdır? "
- " Neden bu kadar zengin arkadaşlara sahibimdir? "
- " Neden bu kadar zengin iş sahibiyimdir? "
- " Neden bu kadar zenginliğe sahip olunca mutlu oluyorum? "
- " Neden bu kadar sağlığımı, mutluluğumu, refahımı, huzurumu önemsiyorum? "
- " Neden bu kadar sahip olduklarıma şükrediyorum? "

sesli olarak tekrarladıktan sonra ve cümle sonunda derinn bir nefes daha alıyoruz ve son olarak

" teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder