13 Temmuz 2014 Pazar

AFFORMASYON METODU-8 (iş buluyorum ve geliştiriyorum)


İŞ BULUYORUM VE GELİŞTİRİYORUM

Derin nefes alıyoruz, sakinleşene kadar..
Her başlıktaki soru cümlelerini 33 kere sesli olarak tekrarlıyoruz.

Neden bu kadar güvendeyim?
Neden bu kadar işimi seviyorum?
Neden bu kadar sahip olduğum işi hak ediyorum?
Neden bu kadar değerli bir insanım?
Neden bu kadar değerli bir personelim/işadamıyım? (işe girmek için "personelim" yada iş kurmak için "işadamıyım" kelimesini seçiniz.)
Neden bu kadar evrende herkese yetecek kadar bolluk bereket var?
Neden bu kadar ben de bu bolluk bereketten faydalanıyorum?
Neden bu kadar kendimi güvende hissediyorum?
Neden bu kadar geleceğimde herşeyin iyi olduğunu biliyorum?
Neden bu kadar yaşam sürecine güveniyorum?
Neden bu kadar kendimi yaşam sürecin akışına bırakıyorum?
Neden bu kadar paraya saygı duyuyorum?
Neden bu kadar parayı hak ediyorum?
Neden bu kadar parayı seviyorum?

Neden bu kadar parayı kabul ediyorum?
sesli olarak tekrarladıktan sonra ve cümle sonunda derinn bir nefes daha alıyoruz ve son olarak
" teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder